"Sosem bánhatsz meg semmit az életedben. Meg kell hoznod a döntést, és együtt kell élned vele. Függetlenül attól, helyes-e vagy helytelen, egyszerűen csak ki kell belőle hoznod a legtöbbet. Előrántod a fegyvered, és reméled, hogy változtathatsz, vagy pozitív irányba terelheted a dolgokat." Lewis Hamilton





2014. június 1., vasárnap

Séta az esőben

Ma reggel amikor felkeltem szemerkélt az eső. Mióta nyugdíjas lettem, reggelente egy másfél órát sétálok, kocogok. Részben a jó kondíció megtartásáért, a mozgásért az egészséges életmód miatt teszem. Nagyon jól esik. Aktív koromban is naponta legalább 4  km-t gyalogoltam, ez a napi rutinomhoz tartozott. Most pedig kedvtelésből teszem, mert jól esik. Hálát adok, hogy jókat tudok, sétálni, kocogni és egy picit futni. rengeteg élménnyel leszek gazdagabb. Nagyon jó érzés hallgatni a madarak csivitelését, hallgatni és érezni, szagolni a természetet. Az eső ellenére, bár csak inkább szemerkélt elindultam a reggeli sétámra. Nagyon nagy nyugalom tölt el, elgondolkodom, hogy mi mindenért lehetek hálás és ez boldogsággal tölt el.
Az eső  miatt jutott eszembe: Ének az esőben. Hallgassuk meg, én nagyon szeretem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése