"Sosem bánhatsz meg semmit az életedben. Meg kell hoznod a döntést, és együtt kell élned vele. Függetlenül attól, helyes-e vagy helytelen, egyszerűen csak ki kell belőle hoznod a legtöbbet. Előrántod a fegyvered, és reméled, hogy változtathatsz, vagy pozitív irányba terelheted a dolgokat." Lewis Hamilton





2014. május 25., vasárnap

Nyugdíjas lettem

Múlt pénteken, azaz 2014. május 16-án kolléganőim elbúcsúztak tőlem, mert nyugdíjba vonultam. Tulajdonképpen még nem vagyok nyugdíjas, csak szeptember 15-től, addig felmentésemet. töltöm. Nem szeretem a búcsúzkodást, ezért úgy gondoltam csendben elköszönök, de kolléganőim elbúcsúztattak. Utólag örültem neki és nagyon köszönök mindent nekik itt is. Egy fantasztikus ajándékkal leptek meg, egy tablettel, hát el is sírtam magam örömömben. Szerettem és szeretem a számítógépet és a számítástechnikát, az újdonságokat, telitalálat volt az ajándék. Most tanulom és remélem  nagy örömöm találom benne. Fantasztikus találmány! Rengeteg funkciója van.

Ki kell alakítanom az új életemet. Most próbálgatom. Fantasztikus dolog élvezni a határtalan szabadságot. 40 éven keresztül az ember stresszben élt. Reggel, hogy időben fel tudjon kelni, nehogy elaludjon. Elérje a vonatot, mert én ingáztam. Beérjen időben a munkahelyére. Ott meg tudjon felelni. El tudja tisztességesen végezni a munkáját. Ma már a munkáltatók nem 8 órát, hanem sokkal többet várnak el dolgozóiktól. Ha későn végez a munkával az otthoni van elhanyagolva, de a családot sem szabad elhanyagolni. Sok mindent előre el kellett készíteni, hogy otthon is minden rendben legyen. 
Ennek most vége. Nincs tovább stressz. Próbálom az életemet úgy kialakítani, hogy az eddig elmaradt, vagy elhanyagolt és számomra fontos és örömet okozó dolgokat előtérbe helyezzem. Mivel sokat mozogtam, míg aktív voltam, így reggelente jó nagy sétákat teszek, sőt kocogok. Ma is megtettem 7,2 km. Végre naponta, vagy 2 naponta főzhetek friss ételt. Olvashatok amire eddig kevesebb időm jutott, zenét hallgathatok. 
Szóval csupa jó dolgot, amitől a közérzetem csodálatos. Több időm jut majd a blogjaimra is.

Most hallgassunk egy kis zenét, ami az ünnepi hangulatomra beleillik, hisz ünneplem, hogy egy korszaknak vége és egy új kezdődik. Hallgassuk hát a zenét:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése