"Sosem bánhatsz meg semmit az életedben. Meg kell hoznod a döntést, és együtt kell élned vele. Függetlenül attól, helyes-e vagy helytelen, egyszerűen csak ki kell belőle hoznod a legtöbbet. Előrántod a fegyvered, és reméled, hogy változtathatsz, vagy pozitív irányba terelheted a dolgokat." Lewis Hamilton





2014. március 2., vasárnap

Szokások

Görög szokás szerint idén is elkészítettem és felraktam a "MÁRCIUSKA"-t, amit tulajdonképpen február 28-án készítettem és tettem fel. Mindig édesanyám készítette míg élt. Feltette a kezünkre és húsvétkor vette le és helyezte fel egy fára, hogy majd elvigyék a madarak, akik teljesítik kívánságainkat. Ezt a szokást a mai napi őrizzük. Persze nemcsak ezt az egyet, hanem sok minden mást. Az embernek illik tudnia honnan erednek a gyökerei, s szép dolog a szokásokat megőrizni, továbbadni.


2 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek! A gyökerek fontosak.Én is megvettem a kínai népmesék könyvét, hogy azokat is megismerjék a gyerekek, ne csak a nyelvet.Ismerjük a főbb ünnepeket, ill. az ahhoz kötődő szokásokat. És remélem, majd ők is így gondolkodnak és továbbadják ezeket.. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, valószínűleg ők is továbbadják.

    VálaszTörlés