"Sosem bánhatsz meg semmit az életedben. Meg kell hoznod a döntést, és együtt kell élned vele. Függetlenül attól, helyes-e vagy helytelen, egyszerűen csak ki kell belőle hoznod a legtöbbet. Előrántod a fegyvered, és reméled, hogy változtathatsz, vagy pozitív irányba terelheted a dolgokat." Lewis Hamilton





2013. augusztus 20., kedd

A VAKÁCIÓM első része

Az előző bejegyzésemben írtam, hogy miket fogok csinálni, vagyis mikkel szeretném tölteni a szabadságomat. Lássuk mik teljesültek:
Nem volt stressz. Csodálatos.
Szinte minden nap tornáztam, egy két nap pihenővel tarkítva. Reggel 6 óra körül keltem, tornáztam, ami nagyon jól esett. Az augusztusi hónap az általában, amikor szabadságon vagyok, akkor tudom a legtöbb időt fordítani a tornára.. A kondícióm és a lelkem is rendben van. (A kép az internetről)

Gyönyörű idő, volt, napfény, vízpart, napozás. Imádom a Velencei tavat. Kihasználtuk a jó idő adta lehetőségeket.  Imádtam.






Olvastam, rejtvényt fejtettem, filmeket néztem. Rengeteg zenét hallgattam.



Jókat főztem, sütöttem.



 Rendbe szedtem a lakásomat.
Szóval sok-sok jó dolog történt velem.

Ma szilvalekvárt főzök, holnap pedig megyek dolgozni. A héten dolgozom, majd újra két hét vakáció!

Legyen MINDENKINEK vidám hete!



2 megjegyzés: