"Sosem bánhatsz meg semmit az életedben. Meg kell hoznod a döntést, és együtt kell élned vele. Függetlenül attól, helyes-e vagy helytelen, egyszerűen csak ki kell belőle hoznod a legtöbbet. Előrántod a fegyvered, és reméled, hogy változtathatsz, vagy pozitív irányba terelheted a dolgokat." Lewis Hamilton





2013. április 21., vasárnap

2013. április 15., hétfő

" A felhők fölött mindig kék az ég "


Generál együttes (Révész Sándor) - A felhők fölött mindig kék az ég 


"Ha mosoly helyett vendéged egy könnyes pillanat,
Elhagytak a jó barátaid.
Legyints egyet, ne gondold, hogy mindig így marad,
A derűs ég majd újból rád tekint.

Ha lábad elé halott fákról hull a rőt avar,
S megborzongat a hűvös őszi szél.
Legyints egyet, a tavasz úgyis visszajön hamar,
Addig, míg az emlék benned él.

A felhő fölött mindig kék az ég, kék az ég.
Menj el egyedül arra, s láthatod, láthatod.
A felhők fölött mindig kék az ég, 
Messze űzi minden bánatod.

A felhők fölött mindig kék az ég, 
Menj el egyedül arra, s láthatod.
A felhők fölött mindig kék az ég, 
Messze űzi minden bánatod.

Ha éjszakánként felriadsz, és csendesen bámulod,
Falak mentén megnőtt árnyakat.
A kedvesedre ne gondolj, ki hűtlenül elhagyott,
Keress inkább újabb álmokat.

A felhő fölött mindig kék az ég, kék az ég.
Menj el egyedül arra, s láthatod, láthatod.
A felhők fölött mindig kék az ég, 
Messze űzi minden bánatod.."





2013. április 3., szerda

Motivációs tippek kezdő sportolóknak


Ezt a cikket azért osztom meg, hátha segíteni tudok azoknak, akik szeretnének sportolni, de elodázzák mindig valami miatt.

"Motivációs tippek kezdő sportolóknak


Kék pulzusmérő gyűrű az előtérben, a háttérben pedig egy tengerparton futó fiatal nő.
Ez a csinos pulzusmérő gyűrű is szárnyakat adhat a motivációnak.
Pontos dátumok, világos célok
A leggyakoribb kifogásuk azoknak, akik egyáltalán nem sportolnak, hogy sajnos nincs rá idejük. Legjobb módszer, ha a személyes sportprogramunkat ugyanúgy beírjuk a naptárba, mint a szakmai találkozókat. Különben a lustálkodók biztosan találnak egy kifogást, hogy az edzés miért jobb mindig holnap, mint ma. Különösen a kezdeti időben segít a pontos edzésritmus, hogy a sportolás magától értetődő szokássá váljon. Ezen kívül fontos, hogy világos célokat tűzzünk ki, például hogy hetente háromszor 30 percet futunk, hetente kétszer 1000 métert úszunk, vagy naponta 10000 lépést gyalogolunk.
Ne terheljük túl magunkat!
Nem kell száguldó pulzussal és lógó nyelvvel lihegnünk végig a vidéken. Fontos, hogy az elején ne terheljük túl magunkat. Szabály, hogy kezdőként bár izzadjunk meg, de edzés közben még tudjunk beszélgetni az edzőtársunkkal. Azokban az edzéstervekben, amelyekben például a séta és a könnyű futás váltakoznak, a kondíciót fokozatosan növelhetjük. Ez csak akkor működik jól, ha edzésmentes napokat is beiktatunk: a szervezetnek időre van szüksége, hogy regenerálódjon. Csak a nyugalmi fázisban építi fel a teljesítőképességét."  Tovább a cikkre: